Psychologie pro učitele /

Učebnice představuje syntézu základních poznatků s nejnovějšími výzkumy psychologických základů vzdělávání a výchovy. První oddíl knihy shrnuje partie obecné a vývojové psychologie a psychologie osobnosti, které jsou pro pedagogickou praxi nejdůležitější. Druhá část představuje shrnutí psychologický...

Celý popis

Hlavní autor: Čáp, Jan, 1925-2001
Další autoři: Mareš, Jiří, 1942-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Portál, 2007
Vydání: Vyd. 2.
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 01616nam a2200241 4500
001 47808
005 20220925004826.0
008 100331s2007 xr ||||||||||||||czecze d
020 |a 9788073672737 :  |c 597.00 Kč 
040 |a BVG001  |b cze 
100 1 |a Čáp, Jan,  |d 1925-2001  |7 jk01020984  |4 aut  |9 92015 
245 1 0 |a Psychologie pro učitele /  |c Jan Čáp, Jiří Mareš 
250 |a Vyd. 2. 
260 |a Praha :  |b Portál,  |c 2007 
300 |a 655 s. ;  |c 24 cm 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
520 2 |a Učebnice představuje syntézu základních poznatků s nejnovějšími výzkumy psychologických základů vzdělávání a výchovy. První oddíl knihy shrnuje partie obecné a vývojové psychologie a psychologie osobnosti, které jsou pro pedagogickou praxi nejdůležitější. Druhá část představuje shrnutí psychologických východisek výchovy, znalostí o stylech výchovy i o možnostech převýchovy a sebevýchovy. Třetí část zpracovává u nás dosud málo známá témata z oblasti školní psychologie - psychodidaktické strukturování učiva, žákovská pojetí učiva a jejich ovlivňování, učení z textu a obrazového materiálu, klima školy a třídy aj. 
653 0 |a psychologie  |a pedagogická psychologie  |a vysoké školy  |a pojmy  |a učení  |a vzdělávání  |a vyučování  |a učebnice 
700 1 |a Mareš, Jiří,  |d 1942-  |7 jk01080192  |4 aut  |9 37684 
910 |a BVG001 
942 |c KN 
999 |d 47808 
993 |0 0  |1 316900643915  |4 0  |6 N_1599  |7 0  |9 68582  |b 0  |c 643915  |d 2010-03-31  |e 24  |f DOSP  |g N 159.9  |h 597.00  |i Čtenář  |j 56  |l DOSP  |n 0  |r 2023-05-05  |s 2023-03-27  |t 5  |w 2022-09-25  |y KN  |z NAUC