Psychodidaktika : metody efektivního a smysluplného učení a vyučování : mechanismy a typy paměti, vztah mezi pamětí a učením, styly učení a vyučování, didaktická rekonstrukce /

Procesy učení a vyučování jsou mnohem složitější, než se původně zdálo. Jejich zákonitosti je však nutné poznat a naučit se je efektivně využívat v pedagogické praxi. Moderní publikace zkušených pedagogů analyzuje mechanismy a typy paměti, fyziologické faktory, které ovlivňují proces zapamatování, v...

Celý popis

Hlavní autor: Škoda, Jiří, 1972-
Další autoři: Doulík, Pavel, 1977-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada, 2011
Vydání: Vyd. 1.
Edice: Pedagogika
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Shrnutí: Procesy učení a vyučování jsou mnohem složitější, než se původně zdálo. Jejich zákonitosti je však nutné poznat a naučit se je efektivně využívat v pedagogické praxi. Moderní publikace zkušených pedagogů analyzuje mechanismy a typy paměti, fyziologické faktory, které ovlivňují proces zapamatování, vztah mezi pamětí a učením. Dále se autoři zabývají styly učení, problematikou individuální charakteristiky učícího se jedince a didaktickou rekonstrukcí (didaktická transformace učiva, přibližování vnitřních poznatkových systémů učícího se jedince k aktuálnímu stavu poznání). Podstatná část knihy je věnována metodám efektivního učení a vyučování a jejich praktickému využití. Publikace je určena především studentům pedagogických oborů, učitelům a všem zájemcům o efektivní učení.
Fyzický popis: 206 s. : il.
Bibliografie: Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN: 9788024733418 :