Psychodidaktika : metody efektivního a smysluplného učení a vyučování : mechanismy a typy paměti, vztah mezi pamětí a učením, styly učení a vyučování, didaktická rekonstrukce /
Procesy učení a vyučování jsou mnohem složitější, než se původně zdálo. Jejich zákonitosti je však nutné poznat a naučit se je efektivně využívat v pedagogické praxi. Moderní publikace zkušených pedagogů analyzuje mechanismy a typy paměti, fyziologické faktory, které ovlivňují proces zapamatování, v...
Hlavní autor: | Škoda, Jiří, 1972- |
---|---|
Další autoři: | Doulík, Pavel, 1977- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada,
2011
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Edice: |
Pedagogika
|
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Shrnutí: |
Procesy učení a vyučování jsou mnohem složitější, než se původně zdálo. Jejich zákonitosti je však nutné poznat a naučit se je efektivně využívat v pedagogické praxi. Moderní publikace zkušených pedagogů analyzuje mechanismy a typy paměti, fyziologické faktory, které ovlivňují proces zapamatování, vztah mezi pamětí a učením. Dále se autoři zabývají styly učení, problematikou individuální charakteristiky učícího se jedince a didaktickou rekonstrukcí (didaktická transformace učiva, přibližování vnitřních poznatkových systémů učícího se jedince k aktuálnímu stavu poznání). Podstatná část knihy je věnována metodám efektivního učení a vyučování a jejich praktickému využití. Publikace je určena především studentům pedagogických oborů, učitelům a všem zájemcům o efektivní učení. |
---|---|
Fyzický popis: |
206 s. : il. |
Bibliografie: |
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík |
ISBN: |
9788024733418 : |